دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سریال محبوب سرقت پول

سریال محبوب سرقت پول

بزرگترین سرقت در اسپانیا

یکی از سریال های محبوب که به سرعت طرفدارانی سرتاسر دنیا پیدا کرد و خیلی پر سر و صدا شد سریال اسپانیایی لا کاسا د پیپیل « La casa de papel » یا خانه کاغذی میباشد .

داستان این سریال روایت گر تعدادی دزد حرفه ای است که توسط شخص باهوشی به اسم پروفسور دور هم جمع می شوند تا بزرگترین سرقت پول در اسپانیا را انجام بدهند شاید پیش خودتون بگید خلاصه سریال خیلی ساده و کلیشه بود از این فیلم و سریال ها زیاد دیدیم اما در واقع چیزی نمیدونید این سریال با بقیه سریال های دزدی یک فرق داره و اون داستان (فیلمنامه)خوب و پیچیده اون که اون متمایز میکنه .

در فیلمنامه « La casa de papel » تلاش زیادی صورت گرفته تا شخصیت های سریال به چالش کشیده شوند و عواطف و اقدامات و تصمیمات شان از لحاظ روانشناسی مورد بررسی قرار بگیرد. شخصیت هایی که هیچکدام از آنها علی رغم ظاهرا ابتدایی شان که نشان از تمرین و آماده شدن برای قرار گرفتن در موقعیت دارد، در لحظات گوناگون، تصمیمات دیگری می گیرند که تبعات مختلفی به همراه دارد. نکته ستایش برانگیز در خصوص سریال اینجاست که در شخصیت پردازی ها، هیچکدام از آدمها به عنوان شخصیت خوب یا بد معرفی نمی شوند. اهمیتی ندارد که آنها پلیس باشند یا خلافکار، بلکه تقابل آنها با یکدیگر و موقعیتی که در آن قرار گرفته اند باعث می شود تصمیمات گاهاً خاص و عجیبی اتخاذ نمایند که باعث ایجاد حس همدردی برای مخاطب درباره شخصیت های هر دو گروه خلافکار و پلیس در سریال می شود.


دیدن این سریال من یاد سریال فرار از زندان انداخت که اون سال های پخش شدنش با سر و صدای زیادی همراه بود در انتهای متن چندتا فکت جذاب در مورد این سریال اضافه میکنم....


Money Heist پربیننده‌ترین سریال یا فیلم سرویس نتفلیکس در ۶ کشور است

استفن کینگ و نیمار از جمله طرفداران مشهور این سریال هستند

آهنگ «بلا چاو» مدت‌ها قبل از Money Heist یک آهنگ اعتراضی بوده است

نماد‌های بکار رفته در سریال الهام بخش جریان‌های اعتراضی و سرقت‌های متعددی شده است

ماسک استفاده شده در سریال چهره سالوادور دالی معروف ترین چهره سوریالیسم است


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده